dinsdag 13 november 2012

DIY: Spulletjes nagellakken

Jaaa jaa, ook deze keer gaat mijn artikel weer over niets minder dan... nagellak!
Maar nu wel ietstje anders, namelijk niet voor op je nagels maar voor op spulletjes.
Zoals jullie misschien wel weten, ben ik lichtjes nagellak verslaafd. Toen ik me een keer verveelde, zag ik de lakjes staan en besloot ik dingen te nagellakken, wat een superleuk effect gaf! Kijk snel verder voor voorbeelden!

 Telefoon / Ipod hoesje

DIY: Shattered Sunglasses

Zonnebril (geen eigen foto)

Sleutels. Na een tijdje gaat het er wel zo uit zien als hierboven, maarja, ik vind het nog steeds leuk.

En verder nog een paar ideeën zonder foto:
- Spelden / clipjes voor in je haar
- Pennen
- Opladers
- Kralen van sieraden
- Hele sieraden
- Je lipgloss of vaseline potje

Weet jij nog leuke dingen die je op kan pimpen door er nagellak op te doen?

x Sophie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten