vrijdag 10 augustus 2012

Fashionary women's edition

Fashion + Dictionary + Diary = Fashionary !
Het is een soort schetsboek met veel informatie over fashion en ook templates waar je zelf op kan ontwerpen.
Hieronder kan je het boek een beetje bekijken. Je ziet ook voorbeelden van schetsen en ingevulde templates.














Maar ook dit soort informatie kan je hierin vinden:



Het boek is te krijgen in zwart, roze, geel en blauw.
Voor zover ik weet kan je het bestellen op de website; www.fashionary.org
Het kost $24,90.

x Sophie

1 opmerking:

  1. Hi Sophie,
    Dit is inderdaad een heel leuk boekje. Als modeontwerper had ik deze graag wel willen hebben tijdens mijn opleiding, maar toen had ik 'm nog niet gedekt. Inmiddels wel en vond ik het jammer dat hij in Nederland niet te koop was. Dus besloot ik daar werk van te maken! Ik heb sinds deze week mijn eigen webshopje en daar verkoop ik Fashionary! Yay :-)
    (Ik wil niet spammen, dus ik heb de link even 'onder mijn naam' gezet)
    Liefs, Barbara

    BeantwoordenVerwijderen