woensdag 26 september 2012

AMFI Design Graduates

Gisteren, 24 september 2012, was de modeshow van een aantal 4e-jaars studenten van het Amsterdam Fashion Institute! Deze show was het project dat deze studenten moesten doen om af te studeren, en ik was één van de modellen!



Sinds kort zit ik ook op het AMFI, in het eerste jaar. Tot nu toe bevalt het me erg goed. Ik liep dus een keer door de school, toen ik werd aangesproken of ik misschien model wilde zijn in de eind show. Daar zeg ik natuurlijk geen nee tegen! Ik moest een paar keer komen om de outfit te passen die Zoë Stekkel, de ontwerpster, aan het maken was. Voor de show begon werden ik en zeven andere modellen uitgebreid opgemaakt. Ons haar werd gekruld en een paar modellen kregen ook een soort tulband op hun hoofd, die er heel leuk uitzag trouwens! De collectie heet I guess now I know why the caged bird died. De kleuren waren vooral wit, één rode en één zwarte outfit. Heel mooi gemaakt, met dunne, doorzichtige stofjes en veren erop getekend. Ze had voor de outfits die geen tulband hadden, ook nog mooie armbandjes gemaakt.
Ik was nog nooit eerder model geweest voor iets, dus aan het begin was ik even bang dat ik niet mooi zou lopen of misschien zelfs struikelde... Maar gelukkig ging het best goed volgens mij, haha.  Hier zijn een paar foto's, ik zal later meer foto's uploaden!





xxx Sophie

(sorry dat dit artikel zo laat was, maar ik wilde graag meer foto's erbij en dacht dat ik die nu wel zou hebben. Blijkbaar niet dus... ze komen later! ;) )

Geen opmerkingen:

Een reactie posten